Find a Gardener in Kreuzlingen

Start now
4.7 3808 reviews
Looking for a job?
Cleaning jobs in Kreuzlingen →
We found 3 profiles for you.
Kristine

Kristine

CHF 35 / hour

My name is Kristine.I am from Latvia. I currently live in Kreuzlingen with my son, who is an ice hockey coach in Talent Campus. Since I have to take care of my grandson during the evening, days are f…

Olivia

Olivia

Ich bin fleissig, zuverlässig, Pflichtbewusst. Ich arbeite in der Logistik. Habe eine Ausbildung zur Gärtnerin erfolgreich absolviert.

Adriano

Adriano

CHF 30 / hour

hallo ich habe eine berufslehre als zierpflanzengärtner im fachbereich friedhofs - und gartenpflege/unterhalt abgeschlossen vor etwa 15jahren. in verschiedenen gartenbauunternehmen war ich auch für …

Find a Gardener in Kreuzlingen

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now