Find a Gardener in Matzingen

Start now
4.7 3830 reviews
Looking for a job?
Cleaning jobs in Matzingen →
We found 6 profiles for you.
Michelle

Michelle

CHF 28 / hour

Hello, I work as a cleaner in several households. When doing my work, I pay attention to every detail, and I´m careful not to break anything. I also like to help in the garden and with other tasks…

Alin

Alin

CHF 29 / hour

I have been working as a Hauswart in Switzerland for 5 years. Besides cleaning the buildings I also do the necessary repairs, gardening, grass cutting or maintenance of green spaces. I have a diploma …

Erica

Erica

CHF 30 / hour

Mein Name ist Erica, Brasilianerin, verheiratet mit einem Schweizer, ich bin Kindergärtnerin, ich liebe die Arbeit mit Kindern und bin sehr fürsorglich.Und putzen auch .Ich verstehe die deutsche Sprac…

Tobias

Tobias

Ich (35,M,CH) bringe über ein Jahrzehnt, breite Erfahrung im Bereich Montage/Rückbau/Renovation/Reparatur von allem möglichen mit! Alles im und ums Haus (ausser Strom und Heizung) Kann ich problemlos …

Silas

Silas

CHF 25 / hour

Hallo ich habe eine lehre als gärtner daher kann ich sicher euch behilflich sein. Eben so kann ich auf euer haus aufpassen damit ihr euch auch um andere sachen kümmern können.

Isabelle

Isabelle

CHF 40 / hour

Seit 2016 Gelernte Landschaftsgärtnerin. Ich kann alle Arbeiten rund um Ihren Garten erledigen.

Find a Gardener in Matzingen

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now