Find a Gardener in Plasselb

Start now
4.7 3830 reviews
Looking for a job?
Cleaning jobs in Plasselb →
We found 3 profiles for you.
Eugene

Eugene

CHF 20 / hour

Hello, I'm originally from Ukraine. I have extensive experience in various construction works, including plumbing, furniture assembly, as well as installation/dismantling of windows and doors. I have …

Sissi

Sissi

Ich bin Sissi Ich habe eine ausbildung zur Landschafftsgärtnerin begonnen und wie alle kinder auch meinen Eltern im Haushalt geholfen. Die ausbildung musste ich leider abbrechen. Wegen den sachen die…

(1)
Albert

Albert

CHF 40 / hour

Hallo Zusammen, zu mir: durch meine Kompetenz und Zuverlässigkeit, bin ich der perfekte Gehilfe für die kleinen Notfälle im Alltag. Als mittlerweile 40-Jähriger habe ich schon viele handwerklic…

Find a Gardener in Plasselb

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now