Find a Gardener in Aefligen

Start now
4.7 3791 reviews
Looking for a job?
Cleaning jobs in Aefligen →
We found 11 profiles for you.
Anastasiia

Anastasiia

CHF 15 / hour

Hallo! I'm 24 y.o. I'm from Ukraine, there I had experience in cleaning of houses, babysitting and gardening. I would like to help you with your children, pets or to keep your house clean. Contact me!…

Erkan

Erkan

CHF 20 / hour

Hallo, ich bin schnell und gut arbeitend, erfahrene Reinigungskraft und Gärtner. Ich biete professionelle Autoinnenreinigung und -wäsche, Hausreinigung, Waschen von Möbeln und Teppichen, ich habe alle…

Fränzi

Fränzi

CHF 35 / hour

Ich habe schon als Putzfee in privaten Haushalten gearbeitet.Ich führe selber einen Haushalt mit Haus und grossem Umschwung.Ich bin gelernte Gärtnerin und könnte ihnen bei kleineren Arbeiten im Garten…

Jonas

Jonas

CHF 20 / hour

Zuverlässig und pünktlich Habe ein Anlehre als Landschaftsgärtner gemacht und arbeitete in einer Reinigungsfirma

Milca

Milca

CHF 26 / hour

I like to cleaning the household and I can help in the garden if necessary.

Daniel

Daniel

CHF 25 / hour

I am Daniel, i clean windows, gardenning and other jobs related to cleaning. Available any time. i worked at Midlands external window cleaning in Uk. i also did gardenning. I worked in gardernning in …

(2)
Viktoriia

Viktoriia

CHF 25 / hour

Hello. I like to make this world beautiful. I have an experience in cleaning houses every day and after renovation. When doing my work I pay attention to every detail, trying to keep everything on it…

Natasha

Natasha

CHF 28 / hour

I have experience in cleaning apartments and houses, mutual understanding with the owners is also important to me, I can help in the garden depending on how much work I also have experience in this. I…

Patrick

Patrick

CHF 35 / hour

Hallo Ich bin körperlich fit und ausdauernd. Hatte schon immer Intresse am mechanischen Arbeiten. Seit ich 14 bin habe isch schon immer fast alle meine Fahrzeuge selbst repariert. Darum Mit 15 Jahr…

Sarah

Sarah

CHF 35 / hour

Brauchen Sie Hilfe in Ihrem Garten? Ich bin eine passionierte Liebhaberin von naturnahem, tierfreundlichem Gärtnern mit langjähriger Erfahrung. Sie wissen nicht weiter oder es fehlt Ihnen die Zeit? I…

Judith

Judith

CHF 55 / hour

Ich bin eine zuverlässige loyale Person. Pflege gerne Gärten - das ist eine grosse Leidenschaft von mir. Als gelernte Gärtnerin bringe ich auch das nötige Fachwissen mit. Meine Umgangsformen sind freu…

Find a Gardener in Aefligen

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now