Find a Housekeeper in Lütschental

Start now
4.7 3830 reviews
Looking for a job?
Cleaning jobs in Lütschental →
We found 21 profiles for you.
Kristina

Kristina

CHF 30 / hour

Hello, My name is Kristina. I am currently living in Lutschental, Switzerland. I am offering a full cleaning service for your apartment/house, ferienhaus, office, chalet, etc. A little something ab…

Raquel

Raquel

CHF 25 / hour

Hello! My name is Raquel, I’m 23 and I work as a housekeeper but I’m also looking for an extra money so I can help my sisters paying university in Portugal. I can do cleaning, Ironing and also other s…

Jill

Jill

CHF 27 / hour

Guten Tag, Ich bin Angestellte bei Hausfeen und habe noch freie Zeit die ich gerne nutzen würde, um jemandem im Haushalt zu unterstützen. Mir liegen jenste Reinigungsarbeiten wie auch Waschen/Bügeln.…

Hamiti

Hamiti

CHF 30 / hour

Hello Ich bin putzfrau in Verschiedenen Haushalten bei der Reinigung achte ich auf jedes detail, bin fleissig und lasse vorsicht walten.

Rok

Rok

CHF 20 / hour

I have man many years of experience doing cleaning and other services, also for private houses.I can provide references too.

Jose

Jose

CHF 30 / hour

Ich bin Andrade Ich arbeite sehr gerne in Haushalt und suche für paar stunden die woche einen job zum putzen oder aufgaben. " schneräumen, gartenpflege etc." Sie finden in mir eine flexível, zuverlä…

Madison

Madison

CHF 30 / hour

I worked as a house cleaner for many years as a side job in the United States. I cleaned beautiful lakeside houses preforming activities including, Vacuuming, Mopping, doing dishes, cleaning the kitch…

Adelaida

Adelaida

CHF 35 / hour

Hallo!!, Mein Name ist Adel, und ich kann Ihnen helfen, sowohl die Reinigung als auch die Ordnung in Ihrem Haus zu organisieren. Mein Ziel ist, dass Sie die perfekte Balance in Ihrem Zuhause finden un…

Eugenia

Eugenia

Hello I m Eugenia. Currently I am working in the area of Lauterbrunnen doing housekeeping and reception. I m looking for some ocasional jobs for doing some extra hours.

Peter

Peter

CHF 35 / hour

Ich biete Ihnen meine Berufserfahrung an, die ich durch langjährige Erfahrung in einem 5-Sterne-Hotel und in einem 3-Sterne-Hotel sowie in einer Wellnessanlage erworben habe. Ich biete Ihnen eine Komp…

Rodrigues

Rodrigues

CHF 30 / hour

Guten tag Haushaltshilfe Gesucht? Ich suche Arbeit in Privathaushalt und Büro. Ich bin sehr zuverlässig,pünktliche,schnell und ordentlich.

Michael

Michael

CHF 25 / hour

I am originally from Soith Africa, where I worked from home while attending to all household duties. Cleaning, garden work, washing clothing, washing floors, cleaning windows etc etc etc. Since arriv…

Vasco

Vasco

CHF 25 / hour

Hello, my name is Vasco, I live in Wilderswill, I have been a Hauswart in many places (Interlaken, Wilderswill, Lauterbrunnen, Mürren, Brienz, etc), since im in Switzerland. I speak English, Portug…

Victoria

Victoria

CHF 35 / hour

Mein Name ist Victoria, ich bin Kolumbianerin, ich bin sehr verantwortungsbewusst, ich bin verheiratet, ich habe zwei Kinder, ich habe zwei Jahre in der Schweiz und ein Jahr in Ringgenber gelebt. Ich…

Shay

Shay

CHF 30 / hour

I have an eye for details. I'm efficient in arrange the rooms and house, vaccume and wash, and all what is needed to have a clean house. Cleaning is a side job for me, I'm flexible in the working hou…

Prasenjit

Prasenjit

CHF 30 / hour

I am from India! I am musician but now I don't have work. I am experienced with household jobs. I am friendly and clean. I am living in Interlaken. Thank you.

Karola

Karola

CHF 30 / hour

Guten Tag, Seit Mai bin ich in Grindelwald als Houskeeping Angestellte. Ich komme aus Ungarn, habe mehrere Jahre verschiedene Haushalte gereinigt. Ich habe Interesse an diesem Job. Mit freundliche…

Luise

Luise

CHF 25 / hour

Ich arbeite schnell aber gründlich. Aktuell reinige ich bereits einen Privathaushalt.

Kalanithy

Kalanithy

CHF 30 / hour

Ich habe schon Erfahrung beim Haushaltputzen. Alles abstauben, staubsaugen, Boden nass aufnehmen, Fenster putzen usw.

Jaro

Jaro

CHF 29 / hour

Wenn Sie eine Person suchen, die pünktlich, sauber, genau und zuverlässig ist, auch den besonderen Wünschen oder Terminen nachgehen kann , dann schreiben sich mich an. Mein Motto hei…

Find a Housekeeper in Lütschental

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now